Canım bizde de aynı durum oldu bebeğim 4ay 20 günlük.4.ay kontrolünde sadece 400 gram civarı almış.Anne sütü alıyor.Her ay 1 kiloya yakın alıyordu,az almış dedi doktor ben de üzüldüm,sütüm mü yetmiyor dye düşündüm.Sanırım bu ay da o civarda alacak gibi.Çok yerde okudum normalmiş,üzme kendini.Hareketleniyorlar,gündüz uykuları kısalıyor birde