Merhaba,
Kızım 5,5 aylık kilosu persentil tablosuna göre alt sınırda. Doktorumuz gelişimi, hareketleri gayet ayına uygun, uyanık, sağlıklı bir çocuk dedi. İnternetten bakınca gelişim geriliği ile ilgili doktorunuza danışın diyor öyle diyince de tedirgin oldum. Doktor bir sorun görse söylerdi diyorum bir yandan. Böyle bir durum yaşayan anne var mı acaba? Kilo alması için ne yapmak gerekir?