2 ay sonra 3 yaşında olacak bir kızım var bebekligini öyle cok özlüyorum ki ne kadar akıllı uslu ağlamayan bir bebekmiş diyorum bir çocuk herseye mi aglar dedigini yapsan da ağlıyor yapmasan da ağlıyor yanında yemek yiyemezsin oturup çay içemezsin telefonla mümkün değil konuşamazsın sürekli ağlıyor sürekli ve sebepsizce ağlıyor yeni oyuncak alıyorsun memnun olmuyor parka götür yine aynı artık kafam almıyor ağlama sesini uyumaz yemez sabah uyanır uyanmaz bir cocuk başlarmi aglamaya bende mi sorun var ne yaptim da böyle oldu başka cocuklarla karşılaştırmakta istemiyorum ama kimi cocuk var öyle akıllı öyle uslu söz dinleyen imreniyorum ya bu hep böyle mi devam edecek