Asf çok iyi bır krem ilk gunden berı kullanıyorum bebegım 8 aylık hiç yara olmadı şimdiye kadar , cok agrı yada yara oldugunda soguk suyla yıkayıp kurulayıp surersenız daha ıyı gelır ben agrılı oldugunda oyle yapıyordum , emzırdıkten sonra surun diger emzırmeye kadar iyice çeker faydasını gorursunuz