gno Merhaba kızlar,, bebeğim 4 aylık daha öncede agu filan derdi ama şimdi 3 gündür hiç yok bide sanki sessiz konuşuruz ya ses çıkarmak istiyor ama çıkartamıyor sanki çok moralim bozuluyor bunu yaşayan var mı acaba??
3kedili2bebekli gno yeni sesler kesfediyor konuşmaya devam edin su an dinleme aşamasında bu esnada arka planda bile ekran olmamalı onda susturur bebekleri 😊
Papatya-eylul88 gno benim bebegimde o aylarda sessizlesmişti endise etmiştim merak etmeyin bazen oluyor öyle