Merhaba oğlum tam 1 buçuk yaşında ek gıdaya güzel başlamıştık ama 2 aydır neredeyse makarna dışında hıcbısey yemıyor gergin makarnadan o da sıkıldı ama eliyle yıtıyor ya da kafasını cevırıyor çorba falan hıcbısey yemıyor devam sütü içiyor gece bı oku kez gündüz de bır kez bazen böyle olan var mı