Bebeğim 1 yaşına girdi beşikte bir türlü uyutamadım yanım uyuyor park beşiğe nasıl alıştırabilirim ?
Her yerde uyuyor ben yanımda olduğum sürece yatıya misafirliğe gideriz yine zorluk çekmem ama illa benimle uyuyacak park Beşikte anne yanı ama neden istemiyor var mı yaşayan ?