Aleynaslan96 Kızlar emziği bugün bırakma kararı aldım hiç vermedim uykuya geçerken çok ağladı ama bir şekilde uyuttum bu kadar ağlası onuda benide yıprattı acaba şuan hazır mı değil bırakan tecrübeli anneler var mı
MimarAnne0 Aleynaslan96 bende o ayda bırakmıştım canım alışkanlık olduğu için ağlaması çok normal birkaç güne düzene girer merak etme benim oğlumda çok ağlamıştı ama pes etme çünkü artık hiçbir faydası yok emziğin diş yapısını vs etkilemesin
Aleynaslan96 MimarAnne0 evet günden güne daha çok alıştığını farkettim ilerleyen zamanda bırakmam daha zor olur hemde diş yapısı bozulmadan bırakmak istedim kaç gün sonra tamamen alıştı ağlamaları kesildi peki
alya00 Aleynaslan96 3.gündeyim çok zor geçiyor . Uyumuyor gece 1.30 da yatıyoruz uyanıyor emzik diye ağlıyor. 3 günde yıprandım