Bayanyanakkkkkk merhaba, epilepsi hastası olan benim. Bebeğim değil çok şükür. Benim 17 yaşımda erg ve uyku eeg sinde belli oldu. Göz kararmalarım ve bayılmalarım oluyordu. Nöbetiniz nasıldı kan tahlili de yapıldı mı bilmiyorum ama çocuklar demir eksikliğinden de bayıltabiliyorlar aklınızda bulunsun