Zumramoms Kızlar son zamanlarda dişimde aşırı bi şekilde ağrı vardı agrı kesici bile içmiyordum emzirdiğim için cok nadir dayanamadım artık gittim kanal tedavisi dedi iğne yapıcam 3 saat etkisi var dedi sonra emzirebilirsin 3 saat sonra emzirsem bişey olurmu tereddütte kaldım doktor sonçta ama içim rahat etmedi emzirip dişini yaptıran varmı aranızda
Seymanurkocak Zumramoms ben 20 lik disimi cektirdim dr bana demedi hic 3 saat emzirme falan diye🤔 disciden cikinca da ilk isim emzirmek oldu huysuzlanmisti
Zumramoms Seymanurkocak çok enteresan söylemişmiydin emziriyorum diye bebeğimi gördü emziriyormusun dedi evet dedim iğne yapmam gerekebilir 3 saat süresi var emzirmemen gerekli dedi direk bana hatta hazırlıklı değildim haftaya erteledik
Seymanurkocak Zumramoms tabi biliyordu oğlum yanimdaydi zaten , antibiyotik de tereddüt ettim ben de israrla soyledim , ona gore veriyorum zaten falan dedi . Hatta diş cekme işlemi uzun sürdüğü için bi hissetmeye basladim bi dha igne yaptı 🤔 bilemedim valla