Begum64 Serpilgmss biz hiç şurup kullanmadık hastanede yattığımız için damardan antibiyotik verildi yarim doz bir de hava verildi. Kendimiz de nebulizatör aldık 1 hafta da kendimiz hava verdik. Doktorumuz özellikle öksürük şurubu ve balgam sökücü vermedi.