iremkasikci 48 günlük bebeğim var anne sütü ve mamayla besliyorum ancak sadece yemek ve uyumak istiyor. Uyanık kaldığı zamanlarda hep huzursuz gibi ağlıyor bakmıyor normal mi bu durum? Ne zaman düzelir bu halleri?
endegerlima iremkasikci şuan çok normal benimkisi de öyleydi mamasını icerdi emzirirdim uyurdu o düzen sonradan değişiyor şuan 3 aylık asla uyutamiyorum🥲
iremkasikci endegerlima bilmiyorum sütüm yetmiyor diye hep mama takviyesi yaptık 🤦🏻♀️ şimdide bıraktırmıyorum maalesef