Bende hastalıklara karşı takıntı var. Bı nevi hastalık hastası gibiyim. Kızımı sürekli hastaneye götürürüm en ufak bı şeyde olsa riske atmak istemem. Olack olsa her şekilde olur. Rabbim in herşeye gücü yeter bunu da çok iyi biliyorum ama elimde degil