mombabe Sağlık ocağın verdiğini mi kullanıyorsunuz yoksa özel mi? Fark var mı tavsiyeniz nedir? Doktorum herhangi bir şey söylemedi
Kuzularinanasi mombabe saglik ocaginin verdiği vegaferon.acayip kotü kokulu gaz yapti.hemen biraktim ve ocean mikrofer aldim. D vitamini de ayni sekilde.ocean tavsiye ederim
50krsvertirreekk mombabe bestiron kullanıyorum bende sağlık ocağınınkini hiç kullanmadım kullanmam d vitamini de aynı şekilde
funda94 mombabe sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum vegaferon 3-4 gün oldu kilo başına 1 damla olacak şekilde Sütten yarım saat önce veriyorum Fakat kusuyor pütür pütür Sevmedi sanırım ocean alacağım
suheyla92 mombabe saglik ocaginin verdiginden kimse memnun degil diye ocean aldim ben basindan beri demir de d3 de ocean kullaniyorum
_alininannesi Sağlık ocağının verdiğini hemen kustu benim oğlum tadı da çok kötü denedim ben. Ferrum aldım , gebelikte hapını kullanıyordum oğluma da damlasını aldım. Tadı çok güzel , oğlum severek içiyor.
Loki Sideferon kullanıyoruz biz de doktor tavsiyesiyle. İçeriği temiz ve istediğin saatte verebilirsin dedi doktorumuz. Bebişimi de rahatsız etmedi.
Kupeklergiremez mombabe ben sağlık ocağı verdiği kullanıyorum hiç sorun yaşamadım gaz falan kendisi yapıyor
ilay-mom mombabe sağlık ocağından almadım bile doktor da kullanmayın dedi Treelife kullanıyorum memnunum iyi geldi
meeerve @mombabe nevvit kullanıyorum. Prematüre olduğu için sağlık ocağının verdiği süreden önce başlamıştık zaten