minikkoalalar Sonsuz18 38 bedenmis 42 olsaydı düşünürdüm çok güzelmiş elbet bı nasibi vardır üste çıksın 😌
Sonsuz18 minikkoalalar Çok teşekkürler Evet 42 olsa bana da olurdu modeli güzel bir de İstanbul’da kış hiç gelmediği için tam giyilecek tarzda çok kalın değil trenç gibi duruyor