momsnil
4 günde alıştı. Ben 4.gün pes ettiğimde o çekmeye başlamıştı ilk gün cam pipetle öğretmeye çalıştım kendim suyu pipete çektim ona çektirerek içirmeye çalıştım üstü ıpıslak oldu ama az buçuk işe yaradı. İkinci gün salatalık koydum kaşar koydum ucuna(ikisini çok seviyor) onu çekerken pipetten de su geldiğini farketsin istedim o da az işe yaradı. 3.gün yine tekrarladım ben karşısında pipetle içtim baktım olmuyor istediğim gibi bebek sonuçta hızlı öğrensin istedim sabırsızdım 4.gün kendisi çekmeye başladı. İlk zamanlar ısırıyordu yine ama artık bıraktı. Şuan baya haşır neşirler inşaAllah sizinki daha kısa sürede hemen alışır