basak1336 Beko kullanıyorum, hibrit modeli, nevresim ve havlularda çekme olmuyor düşük ısı kullanıyorum.
Fakat ev kıyafetleri, çoraplar, iç çamasırları, bebek kıyafetleri bunlarıda atıyorum bir tık çekiyor.
Bebeğim 5 buçuk aylık ama 1 yaş kıyafeti alıyorum o yüzden.
Antalyada yaşıyorum dışarda 3 günde kuruyor çamaşır malum mecburum kurutmaya atmaya. Yazın aşabilirim sadece kışın asla. Yoksa sadece nevresim ve havlular için kullanıyorum.