annayimbenanna her ilaç biraz zararlı, bir şeyi onarırken başka bir şeye iyi gelmiyor. Küçük etkiler olduğu için çok farketmiyoruz ama ilaçların çoğu böyle. Antibiyotik de kullanmamız gerektiği durumlarda kullanmak zorundayız evet ama o da enfeksiyonu iyileştirirken bağırsak florasını bozuyor. Bir de sık kullanmak bağışıklık oluşturuyor bu sefer de bir sonraki hastalıkta antibiyotik hastalık üzerinde etkili olamıyor