2 yaş öncesi sık seyahat ettik 2 yaş sonrası ilk defa çıkıcaz uçak yolculuğuna. Şimdi çocuk kategorisinden bilet alınca henüz yaşı gereği hâlâ kucağımda mı olacak bizim mi ekstra koltuk stain almamız gerek yoksa ayrı koltuk mu düzenleniyor çocuk biletine?