Bebeğim 5 ay 21 günlük son 1 haftadır sadece emerek uyuyor. Emerek uyuduğu için geceleri derin uykuya geçemiyor ve 2 bazen 1.5 saatte bir ağlayarak uyanıyor ne emzik alıyor ne su verdiğimde kabul ediyor sadece meme istiyor. Biraz araştırdım ve uyku eğitimi veren insanların çoğu ilk gece yatırdığında ağladığında hemen meme vermeyip kucağına alıp sakinleştirip öyle yerine koyarak uyutmuşlar. Kendimce biraz denedim dün 1.5 saat boyunca ağladı tabi o ağladıkça alıp kucağımda sakinleştirip emzik teklif ettim ama yine uyumadı 3 büyük ağlama krizi atlattık en sonunda dayanamayıp meme vererek uyuttum. Şimdi o kadar çok ağlaması normal mi? Gündüzde meme destekli uyuyor sizce yaptığıma devam edeyim mi yoksa çocuğu kötü etkiler mi?