Kızlar instada paylaşılan öğünleri görüyorum ve şok oluyorum. Bir bebek nasıl o kadar çok öğün yapabilir ve yiyebilir. Düzenimi size yazayım bi bakın ben mi eksik yapıyorum
7.30 kalkış anne sütü alıyo
9.30 uyuyo
11.00 kalkış kahvaltı (avokado yumurtalı bir şeyler labne kaşar tahin pekmez)
15.00 uyuyo
16.30 yemek. Ben ne yiyorsam ona da tuzsuzunu vs ona uygun olacak şekilde pişiriyorum
Arada uygun gördüğüm bir saatte meyve veriyorum.
Bazı günlerde ona uygun kek ya da büskivi yapıyorum
Lafı çok uzattım kusura bakmayın kısa günlerdeyiz 2 ana öğün 1 ara öğün çok mu az oluyo