derinmavi57 Hanımlar bebeğim kabız yarım fitil atmam gerekiyor 4 tane fitil denedim hepsi keserken parçalanıyor dağılıyor nasıl bölecem ben bu fitili
aresnako Dolapta mı tuttunuz fitili çok sert olduğu için kırılıyor olabilir. Ben de kullandım da normal oda ısısında tutunca yumuşak oluyor açmadan paketliyken kestim yarısını öyle açıp yaptım parçalanmamıştı