Kızlar başınıza böyle birşey gelirse sakın pes etmeyin.Her yere şikayet oluşturdum.Dunde hem aradım hem yazdım yarına kadar param hesabıma geçmezse mahkemeye verecem.Ben 2 bin kaybederim siz ise nice 2 bin müşteri kaybedersiniz.Siz de bilirsiniz müşteri daima haklıdır.Elimde dokümanlar var dedim.Haber sitelerine, tüketici hakem heyetine, şikayet var ve İstanbul genel müdürlüğüne kadar şikayet oluşturdum varın gerisini siz düşünün dedim.Bugun param yattı 6 aralıktan bu yana bı çözemedi a101 illeti.Olum ben size o parayı yedirir miyim 😂😂