Mamaqueen Kizlar yaklasik iki aydir kullaniyorum. Hep kullanmak zorundamiyim? Veya surekli kullanirs sutumde azalma olur mu? Bilen yardim etsin
Zeliha23 Mamaqueen galactago diye bi damla var takviye edici gıda süt için süper arttırıyo bide humananın emziren anneler icin çayının faydasini gordum ben
Zmnl19 Mamaqueen bak canim hepsi fasa fiso. Sen gidiosun kuru incir aliosun hergun kaynatip suyunu iciosun incirleride yiosun 1 hafta hergun yap sute bogucaksin cocugu. Sonra arttiginda iki uc gunde bir yap mastit olursun
Mamaqueen Zeliha23 humananin cayini kullaniuorum zTen. Vucut alisir mi kullanmaya diyorum yani hep mi icmek zorundayiz
Mamaqueen Ruyam_35 onu iciyorum zaten ama hep mi icmek gerek. Rezene mesela uzun vadede icince sut azAltiyor. Buda ayni mi
Mamaqueen Zmnl19 cidden o kadar etkili mi canim. Benim goguslerim sabah sert oluyor. Sonra icince bebegim yumusuyor bidaki sabaha kadar yumusak ://kac incir kaynatayim?
BiricikAilem Zmnl19 Merhaba kaç tane inciri ne kadar suyla kaynatıyorsunuz, ne yapsam artmıyor sütüm 😓 oğlum mama içmiyor aç aç ağlıyor, uyuyor😓
BiricikAilem Zmnl19 Başka mesajda yazmışsınız okumaya devam etmemiştim, cevabı aldım😆 teşekkürler birazdan denemek istiyorum inşallah faydası olur
Prince Doğuş markasının anne çayı var sallama çay onu deneyebilirsiniz bende yeni gördüm denemek istiyorum
Sultan2106 1 çay kaşığı rezene 1 çay kaşığı anason 1 çay kaşığı kimyon kaynat iç hem bebeğin rahatlar hem sutun olur
Zmnl19 Mamaqueen 3 4 gun boyunca hergun ic sutun fazlalasmaya basladimi 3 gunde bir ic kuzum bol sutun olsun insallah