Kontes0011 Uçakta ki yolcuları takip et ilk kez bindiğim de öyle yapmıştım. Onların gittiği tarafa gitmiştim zaten uçaktan iner inmez bagaj teslim yerine çıkıyorsunuz . Sonrası tek kapı çıkış oluyor. Ben uçakta inme olayını sevmiyorum bekleme diye bir şey yok herkes ayağa kalkıyor ön koltuktan yer alırsan ya da diğer arka kapı çıkışından senin için daha rahat olabilir inmek. Valizleri taşımayı düşünüyorsanız ilk çıkıp çocuklara eşinize verip tekrar girmeniz lazım,eşinizi almazlar.