Günaydın arkadaşlar bugün 2 ci gün emzirmiyorum akşam süt birikmeye başladı ve baya şişti göğüslerim ağrıyor da elle sağmaya çalışıyorum ama pek yapamıyorum sanırım bugün doktora mı gitsem yoksa eczaneden ilaç mı istesem bilemedim ne yapmam lazım yardımcı olursanız çok sevinirim