prensesinannesi41 tospikannesi_ ne güzel anlatmışsınız teşekkür ederim okurken ben bile sevgi doldum annelik öyle zaten ne kadar zorlansanda gün sonu bebepin uyuyunca özlüyorsunki ben bukadar seyler yazarken bebeğim yatıyor ve daha uyumadım onu izliyorum tarifsiz birşey hem zor hem güzel 😍 2 yaş sendromunu bilirim çevremden allah yardımccınız olsun oda geçer şükürki büyütmüşsünüz çabukta büyüyorlar alışmalıyım bu duruma bende 🙏
aymtii prensesinannesi41 1 yaş, burda da durumlar aynı. Ben çareyi evi ve kendimi boş vermekte buldum. Eşim evdeyken iş yapıyorum, eşim yokken sadece çocukla ilgileniyorum. Ev yerinde duruyor ama çocuk durmuyor maalesef. Boşver evi, saçı başı. 😂
seray2023 prensesinannesi41 27 yaşındayım ama çocukluğumdan beri koca karilarla büyüdüm onlardan kapmisim galiba evet evlensende anneler bizden hala çeker annem hala benim ile uğraşır mesela oğluma bakar evlendin kurtulamadım sen den bile diyor ara ara kendinize bakın anneniz sizden rahat etti mi ettiyse kaç yaşındaydı sende o yaşta rahatlarsın ben hiç sanmıyorum erkek olsakk her zaman rahatlar ama eşin benimle beraber çekiyor orası çabası da 7 yıl ugrasinca neyse büyükler doğrusunu söyler bu yaşımda anladım biliyordumda anne olunca daha iyi anladım buyuuk sözü dinlemezsen gerçekten pişman olacak şeyler yaşıyorsun o deilde konu nereye getirdim tövbe yarabbim
Ar1 prensesinannesi41 söylediklerinin hepsi daha büyük sıkıntılar yaratıyor aslında 😀 yürümeye başlıyor mesela bir yere gidiyorsun asla oturamıyorsun hep peşindesin gitmek istediği yere gitmesine engel olunca kıyamet kopuyor. Yılda yürüyorsun bir çocuğun elinde veya bir dükkanda oyuncak görüyor tutturuyor alalım diye ikna edemiyorsun yine kıyamet kopuyor o yüzden bu günlerinin kıymetini bil ben diyorum ki keşke o günlere dönebilsem
prenses_prens_Annesi prensesinannesi41 ayyy 7 aylık oldu oğlum var aynı hiç durmuyo öyle kucakta duracak gezecek böyle .yere koyduğumda biraz duruyo agliyo sonra hep .uyuduğunda yapıyorum işlerimi anca .Mart da 3 yaşa girecek kızım var o daha kolay gibi geliyo emzirme derdi yok sallama kucakta gezdirme derdi yok daha rahat bence 🤦☺️