Merhaba sevgili anneler,
Bebeğim 2.5 aylık. Gündüzleri bir türlü uyutamıyorum. Ayakta, kucakta, beşikte, pusette, ana kucağında salladım ama bir türlü uyumuyor. Gözleri, kaşları uykusuzluktan kızarıyor, gözlerini ovuşturuyor ama ben uyutmaya çalıştıkça bağırıp hırçınlaşıyor; resmen benimle kavga ediyor. Emerken uykusu geliyor, zaten emerken de güç bela 10 dkyı zor görüyoruz. Sütüm yok değil sıkınca geliyor ama yatarak bir türlü emmek istemiyor. Bir sürü açı da denedim ama yatmak dedik mi zıttı oldu. Yatırıldığını anladığı an nefesinin sonuna dek bağırıyor kıpkırmızı oluyor mecburen tekrar alıyorum kucağıma. Böyle böyle tam bir kucak hastası oldu. Bütün gün kucağımda böyle dolaşıyoruz. Uykuyu, yemeği geçtim, tuvalete gitmek bile zulüm oldu. Dışarıdan duyanlar çocuğa bir şey yapıyorum sanar o denli ağlıyor.
Uyku düzeni henüz yok. Gece uykusuna kafasına göre 9-10-11-12′ye dek uğraştığım oluyor öyle geçiyor. Gece 4-5 kere kalkıyor; bazen saat başı, bazen şanlıysam 2şer saatte bir. Böylelikle sabah uyanması 6-7′yi zor buluyor.
Her günümüz böyle geçiyor artık sabah olsun da aynı şeyleri yaşamayayım istiyorum. Ne yaptıysam bir düzen oturtamadım. Her gün kısır döngü gibi aynı şeyleri yaşamaktan çok yoruldum.
Siz neler yaptınız bu aylarda veya ben ne yapabilirim tavsiye istiyorum.