rebelle18 Merhaba arkadaşlar sezaryan olalı 2 ay oldu iğnenin vurulduğu yer ve sırtımın kemiği gece çok ağrıyor başta geçmişti sıkıntım yoktu ama şimdi geceler kabusa dönüyor ağrıdan. Benim gibi yaşayan var mı ne yaptınız bu süreçte
karan3535 rebelle18 benimde aynı 2 ay önce sezeryan oldum hastaneden çıkmadan boynum sırtım bir tutuldu öğündür yarım saat ayakta dursam belimden boynuma kadar ağrı giriyor dediğiniz gibi iğnenin yapıldığı yerde ağrıyor gece yatarken
tgb0208 rebelle18 merhaba aynı durumdayım şiddetli sırt ağrısı çekiyorum sezaryen olalı 2 ay 20 gün oldu sırt ağrım 20 gün önce başladı felaket sırtım ağrıyor sizin geçti mi
kocayaslisiskodunya rebelle18 14 ay geçti üzerinden ağır bir gripte atlattım bende hiç bel ağrısı olmadı hep duyuyorum ve görüyorum aşırısı bu şekilde olanı hangisi normal bilemiyorum
tugcemomm @rebelle18 5,5 ay oldu kendimi çok yorduğum günler, çok yürüdüğüm günler ve ağır taşıdığım zaman aynılarını bende yaşıyorum. Taa omzuma kadar vuruyor ağırısı sıcak su torbası yapıyorum biraz rahatlatıyor Dikkat etmek gerekiyor ama bebekle çok zor 😞
rebelle18 tugcemomm benim bebeğim de gelişkin bir bebek onu uzun süre tuttuğunda da ağrım oluyor ama özellikle gece yatış pozisyonunla mı alakalı bilemiyorum ama sağdan sola dönemiyorum öyle şiddetli bir ağrı saplanıyor Bu süreç nereye kadar böyle devam edecek ben de bilmiyorum ama çok şiddetli ağrılar oluyor ağrı kesici içme taraftarı da değilim bebeğe geçtiği için :(
karan3535 rebelle18 vallahi ben artık dayanamıyorum sırt ağrısı bi yandan bütün gün bebek de kucakta geziyor önümüzdeki ay medikal masaja gideceğim artık geçmezse ki geçeceğinide sanmıyorum hiç
metemmm24 Bebeğim 4 aylık ağrılarım geçti diyebilirim sadece sezeryan kaynaklı değil bence bebeği taşımanın ve emzirmenin de etkisi olduğu düşünüyorum gündüzleri uyanıkken yatarak emzirin bebeğinizi ağrılarınız biraz rahatlar ben öyle yapıyordum
ecmel1 tgb0208 benimde 10 ay oldu sezeryan olalı ama hala ağrım var özellikle yorulduğum günler bel ağrısından adım bile atılmayacak hale geliyorum
tgb0208 ecmel1 ben sabah uyandığım zaman özellikle çok ağrı çekiyorum sırtım kaburgalarım dahi çok ağrıyor
ecmel1 tgb0208 sizde de sırt üstü uzandığındınızda sonra kalkmakta zorluk yaşıyo musunuz bende çok oluyor hastaneye gittm bel fıtığı olabilir dedi mr istedi ama girmedim henüz
tgb0208 ecmel1 evet kesinlikle baya ağrım oluyor sırt üstü yüz üstü asla yatamıyorum sabah uyandığım zaman sırtım kaburgalarım mahvoluyor
ecmel1 tgb0208 bende de aynıları allah şifa versin hepimize anne olmak zor Allah hayırlı evlatlar nasip etsin
rebelle18 3erkekannesi__ ben doktora gittim mr çekti fıtık disk hastalığı ve omurga eğriliği çıktı ama o kadar şiddetli ki ağrılarım anlatamam
rebelle18 3erkekannesi__ ben doktora gittim mr çekti fıtık disk hastalığı ve omurga eğriliği çıktı ama o kadar şiddetli ki ağrılarım anlatamam