yusufun__annesi Okula öksürük varken gönderilen çocuklar yüzünden oğlum hasta oldu 5,5 aylık kardeşine de bulaştırdı. 1 haftadır hastalıkla uğraşıyoruz evin içerisinde. Ne kadar ısrarcı olursa olsun öksüren çocuk okula gönderilmez hanımefendi. Zaten hastalıklar tükürük ve nefes yolu ile yayılıyor. Öğretmenimiz guruba çok öksüren çocuk var yazdı 2 gün geçti oğlum rahatsızlandı. Keşke bu konuda herkes duyarlı olabilse. Ben öyle burnu aksa, hafif öksürse dahi diğer çocuklara bulaşmasın sınıfta yayılmasın diye yollamıyorum okula. Keşke tüm anneler böyle yapsa…