kızım 3 ay 16 günlük bir süredir gün içindeki çişli bez sayısında azalma var asla dolmuyor bezi çok çok az yapıyor gün içinde anne sütüyle besleniyor gece uykusuna geçmeden ve gece 2 kere formül mama ile besleniyor. Beslenme yetersizliğinden olsa gün içinde açlıktan çok ağlar diye düşünüyorum canım çok sıkıldı başına gelen varmı lütfen bilgi