alyazlhaygtt Bebeğim cami hocasından erken uyanıyor maşallah 🥲 uyku depolanır birşey olsa gündüzleri 5 er dk depolasak geceleri kullansak çok mu saçma olur 😂
mavi2601 alyazlhaygtt günaydınlaar mantikli birnistek gibi geldi bana 🤣 bizde sağolsun kocam beyin bin tane alarmına uyanıyoruz maalesef yoksa kızımla 11 e kadar uyuruz 🤣🤣
alyazlhaygtt Benim kızım alarm olduğu için biz artık kurmuyoruz 🤦♀️ bende gündüz uykusunu iple çekiyorum uyumak için ama hiçbir zaman uyuyamıyorum 🥴
mavi2601 alyazlhaygtt gündüz uykulari maalesef yok gibi bişey 🥲 Rabbim yardımcın olsun kızına bol uyku versin 12 de 1 uyansın inşallah 🙏🏻😄