11-11 İyi geceler hanımlar bişey sorucaktım 2gündür gece yanığı denilen zona adıyla bilinen bişey oluştu kalçamda okuduklarımda da su çiçeği geçirmemiş kişilerine bulaşır yazıyor 3 aylık bebeğim var ve emziriyorum bi sakınca olur mu bi etkisi olur mu ona
bets09_- 11-11 siz nerde oturuyo.brsunuz . Babaannemin eli var gece yanığı okur ve hemen geçer .bulaşmaz diye duydum ama yine de emin değilim tabi 11-11
Sultanas 11-11 canim sicak su torbasina su kaynat koy ve o cikan yerlerine koy onu çok iyi gelir o hastalığa bu hastalik 6 ay 1 sene kadar falan geçmeye bilir ins hemen atlatirsin eğer çok ağrın falan varsa hemen dediğimi yap iyi gelir ins
Hasan_annesi 11-11 yaralarınıza temas ettirmeyın bebeginizi emzirmeyle gecmez zaten altı aya kadar da sütunuz korur mus yaralara temas ettrmedgınız surece sıkıntı yok cok gecmş olsn