Kızlar günaydın lütfen bir akıl verin, 4 yaşına kadar bizi kalktığında görebileceği şekilde uyuyordu sonra taşındık şimdi odası komple ayrı göremiyor ama bitişiğindeyiz biliyor bunu, lambası falan var ama gece ne zaman gözünü açsa anne diye bağrınıyo gece elli kere yanına gitmek zorunda kalıyorum. Yanımda uyu yanımda kal falan diyor anında geri uyuyor eziyet ediyor bana. Hamileyim artık çok zorlanıyorum sinirden ağlayacağım şuan ya ne kadar konuşsamda fayda etmiyor öneriniz olur mu