Selam kızlar 3 yaşında oğlum var son zamanlarda korkuyorumlara başladık içeri gitmekten korkuyorum kaydıraktan kaymaz korkuyorum vb gibi yatarken de korkuyorum diyor bir şeylere benzetiyor bugün kaç saattır korkuyorum gözlerini dikiyor bakıyor öyle ben yanındayım baban yanında ne görüyorsun söylüyor anlatıyorum ama normal mı bu 3 yaş da sıkıntı mı var anlayamadım