EbruNehirim Kizlar çocuğu 3 yaşında olup geceleri sık sık ağlayarak uyanani varmı benimki anormalmi artık kafayı yiyicem sürekli ama sürekli uyaniyor ağlayarak ve son bı kaç gündür ayağımda sallanmak istiyor bıraktığım an uyanıyor ağlıyor ayağıma aldığım gibi susuyor çok yoruldum
hatice4949 EbruNehirim tamda üzerine geldim kızım saat 4 ten beri uyumuyor oda 3 yaşında uykusu bi kere kaçsa dört beş saat yatmaz kafayı yemek üzereyim 2 aylık bebegim de var bi kaç saat sonrada kreşe gidecek nasıl yapacağım bilmiyorum
Usnac1995 EbruNehirim Şuan ne durumdasınız😢 eylülde 3 yaşına girdi. Son 1 haftadır gece uykusu berbat. Özellikle dün ve bugün . Erkenden uyuyor 8.5 gibi 1.5 saat olmuş yatalı ağlayarak kalktı. Tepiniyor, ağlıyor. Dediğiniz gibi ayağıma alırsam susuyor. Çok yoruldum artık
EbruNehirim esralmilos sizin içinde üzüldüm şuan ama yanlız olmadığıma sevindim niye böyle acaba psikolojim bozuldu evladima bisimi oldu diye
EbruNehirim esralmilos sizde demi yeni başladı 3 yaşına gireli 20 gün oldu 2 haftadır çok tuhaf bir şekilde ağlayarak uyanıyor
esralmilos EbruNehirim evet düzelmeşti ama nerden baksan 1haftadir hiç bir şekilde uyumak istemiyor yatsa da surekli agliyor yanında yatiyorum yada ayagimda salliyorum o da olmazsa uyaniyor zaten.
EbruNehirim hatice4949 Allah hepimize kolaylık versin benimki geri uyumak istiyor ama ayağımda durmak istiyor normalde asla sallatmayı sevmez aglıyormu peki uyandığında
Gonzalezz Benimki 14aylik gece sayısız kere uyanıyor, gerçekten çok yoruldum.asla deliksiz uyuyamıyorum,hasta değil,ateşi yok ,aç değil,burnu tıkalı değil, anlamadım gitti
hatice4949 EbruNehirim evet uyuandigi zaman ağlıyor sallıyorum ayağımda susuyor ve artık uyumuyor bende ne kadar dirensem uykusu bi kere kaçtımı gelmiyor artık kafayı yememek için oyuncaklarını veriyorum oynuyorum mutfakta diğer odalarda falan takılıyoruz bi iki üç saat sonra uyuyor uyuduğu zaman da altı yedi saat rahat uyuyor o gün de kreşe gitmiyor bu başıma rahat haftada bir geliyor
EbruNehirim hatice4949 anladım bizim durum biraz farklı bir ara bizde sizin gibiydik kalktı mı uyumazdi ama şimdi uyanıp sürekli ağlıyor ağlaması durmuyor okuyorum yoytubdan aciyorum ama bilmiyorum Rabbim yardımcımız olsun
EbruNehirim Masallmoms maalesef aksine bizim durum çok değişti uyku terörüne döndü ve çok şiddetli şuanda ağlamaları gece kalkıp çığlık çığlığa ağlıyor asla susturamıyoruz bizi görmüyor dinlemiyor duymuyor yarım saat çığırarak ağlıyor hocaya gittim doktora gittim psikiyatriye gittim ama henüz bir çözüm bulamadım biraz yoruldum 😢
Masallmoms EbruNehirim nazar duasını açın odasında bir de onu deneyin. Bizde de dönem dönem oluyor sık uyanma
Busraaelaa EbruNehirim bebeğinize ayetel kürai inşiraht felak nas bol bol okuyabilirsiniz yada dinletebilirsiniz kalem suresi benim kızımı cok sakinleştirir birde yasin suresi şifa salavatı var youtube da bulabilirsiniz onu da dinletebilir yada okuyabilirsiniz herşey dua üstüne bişeyden korkuyor olabilir nazar oluyor olabilir belki birde bi dua vardı bemde kızım korkuyordu hep uyurken aglayarak uyanırdı o duayı 7 gün her akşam 11 defa okumustum gercekten şifa olmustu bulabilirsem atayım sizede
EbruNehirim Busraaelaa inanın her şeyi dinletiyorum her gece okuyorum ninni diye hep.bebekliginden beri dua açarım her gece
EbruNehirim Usnac1995 şuan gectimi bilmiyorum ama yeni hordum yazmak istedim artık bitmeyecek gecmiyecek dediğim noktoda birbtanidigimiz hoca tavsiye etti sadece çocukları okuyan ona gittik çok şükür o günden sonra düzeldi tek tük arada oldu ama eskisi gibi değildi her gün oluyordu nerdeyse
Usnac1995 EbruNehirim çok teşekkür ederim yazdığınız için ama bizimki de geçici bir dönemmiş. Büyüme atağı dedikleri şey sanırım🥲