[silindi] masterchefiniz ben de öyleydim instagramda sihirli uykular diye bi sayfa gördüm ordaki saatleri uyguladım birwz daha iyi gibi
masterchefiniz kurabiyevarsimitvar sanki benim bakmam lazım uyutmam lazım gibi hissediyorum. Halbuki gaz döneminde eşim kucağında uyutmuştu nasıl makbule geçmişti
kurabiyevarsimitvar masterchefiniz bir şey diyeyim mi neden bilmiyorum ama babalarında daha sakin duruyorlar mızmızlansalar da biz de daha huysuzlar
menesanin_annesi masterchefiniz Çoğu kişi doğru bulmasada ben kundak yaprak uyutuyorum onunla biraz uyuyor canım. Aynı senin durumundaydim bende şimdi 4 ay 10 günlük falaniz .Hala kundaktayiz .😔