Astım bronşit olan varmı aranızda..
2 haftadır şiddetli bir öksürmem mevcut havalardandır dedim üşütmüşümdür dedim ama bu öksürmeyi daha önce hiç yaşamadım öyle bir öksürme ki ciğerlerim sökülüyor sürekli boğazım gıdıklanıyor ciğerlerim üşüyor titriyor resmen..
Öksürükten içim dışına çıkıyor okadar çok öksürüyorum ki beynim ağrıyor artık, andıç pekmezi yedim, kaya tuzu tükettim , bal yedim herşeyi denedim bana mısın demedi..
Son çare sanırım göğüs hastalıkları gitmek ama randevu da bulamadım 2 haftadır. Acile gitsem bakarlar mı ona da emin olamadım.
Bronşit olanlar böyle mi oluyor bilgi verir isenz iyi olur kalakaldım öylece insanın evladından kendisine sıra gelmemesi çok zor durummuş :')