umay0924 lütfen hemen ilaca başlayın düzenli şekilde kullanın. Ateşin sürekli yüksek olması bebeğin beynine zarar verir, doktorları dinleyin. Soğuk algınlığı değil bu virüsler çok tehlikeli. Eşim kaç yaşında adam 4 gündür yerinden kalkamadı ateşten, ağrıdan. Kaç hastane gezdik soğuk algınlığı dediler fayda etmedi ilaçlar serumlar. En son gittiğimiz hastane test yaptı influenza olduğu belli oldu virüs ilacı yazdı bir günde toparladı. Sizde bebeğinizi düşünün. Biz yetişkinleri bile bu hale getiren küçücük yavrunuza neler yaşatır, nolur ihmal etmeyin doktorunuzun dediklerini aynen uygulayın. Bol bol emzirin.