Kızlar son adet tarihim 20 kasım gece hafta test yaptim silik ama cok silik cizgi cikti. Acile gidip kan verdim yuzde 97 hamilesiniz dedi. Bugune randevu almistim kadin dogumdan gittim size kim soyledi hamilesiniz diye ben göremiyorum dedi alttan muayene etmek istedi yok dedim sonra tekrar kan istedi betaya bakalim diye ilk verdigimde kac cikmisti bilmiyorum doktorda soylemedi e nabizdada goremedim. Beta degerim bugun 528.29 cikmis oda degerlere gore 2 3 haftalik yaziyor ama son adet tarihime gorede 7 haftalik hamile gosteriyor baktigimda. Kasiklarimda belimde agri cok var gogsum falan daraldi dün. Alttan muayene edecek buyuk ihtimal yarin acı oluyormuydu muayenede acaba alttan.