Merhaba arkadaşlar 4ay atağına girdiğinden beri kızım da biberon reddi var ve yemek yemek istemiyor biberondan içmiyor kaşık mamasını zorla yediriyorum 6 7saat aç kalsa kalır atak da geçti aynı BÖyle olan var mı ya da önerisi biberon ve devam sütünü değiştim aynı 6aya girmemize az kaldı 😕😕😕