Yaklaşık 5 gündür çok kötü bir şekilde hastalıkla savaşıyoruz acile filan gidiyoruz ama ateş düşürücü burun temizliği yapıp gönderiyorlar en son burda bir kliniğe gittim 2 gün üst üste antibiyotik iğne yaptılar çocuğum en sonunda gözünü açtı göğüsleri çok doluydu öksürmekten uyuyamıyor ağlıyor gözü akıyor burnu tıkalı şimdi daha iyi ama o hırıltı geçmiyor antibiyotik başladık en son bugün çay kaşığıyla veriyorum ama hiç vermek istemiyorum ama o balgamı nasıl atabilir ememiyor eskisi gibi göğsümü tutamıyor hastalıktan dolayı mama takviyesi başladım ama onuda çok az içiyor evde doğal olarak ne yapabilirim yatııgı odayı nemli tutmaya çalışıyorum havalandırıyorum arada buhar veriyorum ama çok ta işe yaramıyor sanırım nasıl geçecek bu evde bu şekilde bilmiyorum başından böyle durum geçenler lütfen bakabilir mi