havva2626 pembe-patiik Bebek arabasında uyutuyorum, çok uykusu var gözleri kapanıyor sonra sanki işe gidecekmiş gibi birden hızlıca oturur pozisyona geliyor. 🤣🤣🤣
Merve-milan minikannsi Bizde de 4.ayda basladı suan 19 aylıgız geceleri saat bası bazen yarım saatte bir uyanıyor.Deliksiz söyle 2 3 saat yattıgımı bilmem
bendenbirtanedahayok kurabiyevarsimitvar ya o kadar akılda kalıcı nickin var ki seni heo görünce tanıyorum benim kızda 5 ay 21 günlük ama hep benzer şeyler yaşıyoruz😂
Sedagzn pembe-patiik merhaba düzeldiniz mi biraz olsun 6.5 aylığız 3 gündür gece uykusunda dehşet bir şekilde ağlıyoruz ve uyumuyoruz 11-12 lere kadar çok yoruldum gece uyanmaları zaten 4. Aydan beri devam ediyor suan gece uyandıgında emerek dahi uykuya dönmüyor
pembe-patiik Sedagzn merhaba. 7 ay 20 günlüğüz 10 gündür falan biraz daha iyiyiz. Yine sık uyanıyor ama ağlamıyor kolay uykuya geçiyor.
melissa0908 pembe-patiik 6 ay 13 günlüğüz inanılmaz yoruldum artık ne gündüz uykusu var ne gece gündüz 10 dakika bile yatmıyor gece saat başı kalkıyor 1 ay sürecek mi şimdi bu diş çıkardınız mı bir de ondan mı acaba huzursuzluk
30-01-m 8 ay 10 günlükten selam. Gündüz yarım saat anca uyuyor uyuduğunda. Gece uykusu da yeni uyudu çok geç nasıl daha erkene alacağım bilmiyorum . 3 saatte bir uyanıyor gece acıkıyor büyük ihtimalle uyanıyor . Bazen 2 saate bi