gokhaninannesi Kızlar selaam 2 aylık bebişim var foruma girince 2 aylık hakkında bilgileri okudum uyku düzeni oluşturun diyo sizler 2 . Aylık bebeğinizde uyku düzenini kaçar saat yaptınız nasıl yaptınız bebişiniz hemen ayak uydurdumu saatler tuttu mu yani alıştımı bebiş zaman aldımı uyku düzeni şimdiden teşekkür ediyorum iyi gecelerrr🫶
elifozkan gokhaninannesi bebeğim 2 aylıkken kolikti ve gaz sancıları vardı sürekli aynı saatte uyanırdı ve 2-3saat aralıksız ağlardı. O yüzden ben düzen kuramadım üstte kalsın diye yazıyorum yardım eden olacaktır
Alparslanmom__ Valla bizde yeni yeni düzene gidiyoruz sanırım. Gündüz uykumuz çok iyi çok şükür ama akşam olunca hele ki 18.00den sonra gündüz 1 saatte bir uyuyan oğlum akşam huzursuzlaşıyo geceye kadar yolu oluyo yani.
zehrana 2 aylık kızım hala ayakta , uyku düzeni şuan olabileceğini sanmıyorum çünkü gündüz uyanık tutmaya çalışsamda uyuyor , akşam 8-9 dan sonra 3 e kadar asla uyku yok 🤦🏽♀️
asilparsbebek zehrana aynı durumdayız gündüz uyuyor oda kucakta gece 3lere kadar ayaktayız nasıl düzene girecek :(