teachermom5 Kızlar bebeğim 2. Aylık 2 numara kullanıyoruz hala 3e ne zaman geçtiniz siz benim bebeğim mi çok kucuk acaba bez küçük geliyor gibi 3aldım o da büyük baya😀
mami68 teachermom5 bacakları kırmızı kırmızı olduğunda başladım evet büyüktü biraz ama bantını sıkı bağlayınca bişi olmuyor tabi çok çok değil
kurabiyevarsimitvar teachermom5 fazla kullanmadım kalıbı çok küçük sleepylerin 126 tane kullanmışım 3 ve 4 çok kullandım
defnesmom3 teachermom5 cırtları birbirine uzaksa küçük geliyordur kilo olarakta yine bez numarasına bak
helinmihra Sleepy nin ne yazık ki kalıpları bir değil 3 çok küçük 4 çok büyük , 2 numarayı 1 ay kullandım ve molfixe geçtim kalıpları gayet normal ve çok memnunum sleppy kızımda pişik de yapmıştı aynı zamanda:(
kubrakaradumann 1.5 aylıkken 3 numaraya geçtim ben 2 numara çok taşma yapıyodu meğer küçük geliyomuş bu şuan tam oluyor haftaya 2 aylık olacak