Merhabalar oğlum 23 aylık. Bundan 1 hafta öncesine kadar hafif ishal gibiydi geçti gibi oldu sonra birden kusmaya başladı ve tamamen sulu ishal oldu. Acilde kan testi alındı serum verildi kan temiz çıktı dediler ilaç verdiler. Ama eve geldik sabah yine ishal kusma devam ilaç içemiyor bir iki lokma zorla yedirdim ilaç içirdiğim gibi kusuyor başka hastaneye götürdüm doktor kan idrar tahliline baktı temiz rotavirüs olabilir dedi gaita tahlilini bekliyoruz sabah 2 kere kustu 2 kere yaptı ama sonrasında yapmadı ve 4 gündür tek lokma yemiyor koyduğumuz yerde kalıyor halsiz. Rotavirüs olabilir mi? Başına gelen var mı ve yatış yaparlar mı? Ne kadar sürede düzelir içim parçalanıyor onu öyle gördükçe