derinmoms23 İyi geceler anneler 17 aylık kızım soğuk algınlığı oldu hırıltısı var ateşlenmesi oluyor . Uyurken ateşlenmesi yok ama uyandığında bir andan yükseliyor . Tecrübelerinizi paylaşırmısınız.