Pegasus Çok şükür çok şükür çok sevindim bunu duyduğuma çünkü ben de emzirmek istiyorum çok üzülüyorum sütüm azalıyor diye çocuk mamayla tam doyuyor diye ama mamayı vermek zorundayım çünkü sadece kendi içimde olduğu zaman kilo almıyor ne yapacağımı şaşırdım