Merhaba anneler. 6 aylık bebeğim var. Bebeğimi 4 aya kadar sadece emzirdim.4. Ayda kayınpederimi aniden kaybettim çok üzüldüm üzüntüden mi bilmiyorum sol göğüsümle küçüldü birden diğer göğüsümle emzirşyordum şimdi oda azaldı. Eskiden göğüsüm süt dolardı şimdi o da küçüldü. Tekrar sütüm gelir mi önerisi olan. Üzülüyor mama veriyorum diye. Ek Gıdaya geçtim şükür o rahatlatıyor beni.