Zarifokur benim 10 aylık kızım var ve aylardır egzamayla uğraşıyoruz kaç tane doktor gördü ama hiç sonuç alamamıştım cildi pul pul olmuştu en son gittiğim doktor radix diye bi şampuan ve krem önerdi aldım hemen geçirdi yumuşacık oldu yavrumun bütün vücudu o döküntülerin hepsi gitti sizde doktorunuza sorun önerirse kullanın bize çok iyi geldi